Eternal Spring

Vårväder, var är du? I dagens Metro stod det att våren inte kommer komma förens om en månad! Jag klarar inte av en månad till av vinter! Jag vill ha på mig mina snygga (tunna) kappor, men mest av allt mina shorts, men det får jag nog vänta med längre än så. Det kommer vara minusgrader ända tills nästa veckas söndag, då det blir nollgradigt ett tag, men temperaturen kommer sjunka igen. Vintern är dock vacker, man ska inte klaga! Vem vet om vi kommer ha så mycket snö nästa år igen? Kanske aldrig mer? Jag som alltid gillat vintern... Det är mest för alla snygga kläder som jag vill ha på mig som får mig att längta så oerhört mycket till sommaren! Men någon dag får jag väl lida och frysa och ha på mig min grymt snygga kappa från Mango. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0