Here Comes The Sun

Idag är en bra dag, även om jag måste plugga, plugga och antagligen plugga lite mer. Har världens ångest över att jag inte börjat träna inför matteprovet som vi ska ha på tisdag, men nu ska jag i alla fall börja! Och sova ut fick jag då jag vaknade efter 12 idag! Så, en bra dag är det; jag hörde fiskmåsar för några minuter sedan! Direkt fick jag vår/sommarkänslor, även om det är minusgrader ute och flera decimeter snö. Igår var det ju - 20 grader! Helt sjukt, men ändå känner jag att våren är bara runt hörnet! Alltid kan man i alla fall hoppas. Nu, åter till plugget!

Kommentarer
Postat av: vendela

Svar; Tack! :D

2011-02-20 @ 17:03:42
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0