My Collection

Hittills har jag nu fyra par converse; tre höga och ett par låga. De första paret köpte jag för väldigt länge sedan, ett par rosa, och har trott att jag inte kan få på mig dem för de är i storlek 4. Men idag testade jag och visst fick jag på mig dem, men lite trånga kanske de var. Sedan köpte jag när jag gick i högstadiet ett par röda, storlek 5, senare ett par vita och nu ett par svarta låga. Converse är så sjukt snyggt och jag använder det året om, även nu på vintern när det är 20 minusgrader. Det är konstigt att mina vita inte gått sönder eller så, för de har jag använt i 4 år tror jag, nästan varenda dag. Det är även konstigt att jag skulle ha storlek 4 (36,5) i skor, jag är ju 173 cm lång! Nu till sommaren kommer jag i alla fall köpa många nya par Converse, så att min samling blir större!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0