Valentine's Day

Idag är det Alla Hjärtans Dag. Har jag någon att dela dagen med? Nej, bara med mina läxböcker. Om två veckor är det i alla fall sportlov, som är nödvändigt efter så mycket plugg som jag har haft! I USA är det andra bullar. När jag var hos min bästa vän i helgen så snackade hon med en snubbe som bor där. Där bjuder man ju ut andra på date 24/7, speciellt under denna dag. Varför är inte vi i Sverige mer öppna, mer vågade och mer date-bara?
Något intressant hände mig väl ändå just denna dag; vid fyra tiden får jag ett sms från okänd person där det står: "Tjena! Här är mitt telefonnummer. namn" Direkt blev jag intresserad och tänkte, kanske är det någon snygg kille! Dock var det med största sannolikhet ett felsms. Men ändå smaksattes min allmänt tråkiga dag med lite krydda!

Nu ska jag återigen dyka ner i mina skolböcker och kanske smita in i köket och ta ännu lite mer choklad ur hjärtasken jag fått av min kära pappa.
Glad Alla Hjärtans Dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0